2008年10月19日星期日

壽宴 @ 滬江飯店【第 700 篇】

這晚為母親大人祝壽,地點選了在紀錄良好的滬江飯店

由於是星期天,訂座時選了六時,須於八時還檯,我和 husband 提早半小時到達點菜,以免大家吃得太趕。由於人多勢眾,可以盡點想吃的東西,真的未出發先興奮。


謝謝母親大人的利是

雞絲粉皮

涼拌海蜇頭

醉豬手(普通)

醉乳鴿(好)

素鵝(好、追加)

酸辣湯(普通)

小籠包(好)

響鈴火腿夾(好)

臭豆腐(好)

豆腐餃子(好)

蟹粉豆腐餃子

油炆筊白(普通)

孜然羊肉包(追加)

蔥油脆皮雞(好)

北京烤鴨(好)

豆沙鍋餅(好)

高力豆沙

結賬每位約 $210。只是店內空調有點不足,需加電風扇輔助,服務員雖然很忙碌,態度也頗殷勤,上菜速度快,大家都吃得很飽很滿意。

一家人邊吃邊談天說地,開懷大笑,這頓飯吃得特別高興。

看著父母親大人手牽著手走
心中感覺很溫暖





是 日 小 點



這天出城的交通很暢通,約半小時便到達尖沙咀,尚有半小時空檔,趁機到 HMV 逛逛,帶了幾張特價 DVD 回家。


為了章小姐
內心掙扎了好一陣

很想重溫的電影
感覺像
《Love Actually》

明知口碑不太好
但有夏理遜福啊

男女主角都喜歡
當然要買

沒看過 OB 演時裝戲
不能錯過

似乎是《Pulp Fiction》
的延續



18 則留言:

  1. 醉乳鴿和豆腐餃子~~~確實不錯!

    回覆刪除
  2. 嘩~~ 超級好味呀!祝auntie身體健康、補祝一句生日快樂呀!

    回覆刪除
  3. 我都祝伯友健健康康!

    冇評語的就是網主沒有吃的吧?^t^

    回覆刪除
  4. 我又同妳在同一地區呀,我尋晚和亞安在鼎泰豐。
    滬江有大閘蟹餐,好想破禁去吃呢!

    回覆刪除
  5. 看到許伯伯、許伯母張相,便想起「鶼鰈情深」呢句成語,好溫馨~
    祝許伯母壽比南山、日日笑口常開~
    我覺得「龍鳳配」呢套戲,新舊版本都各有所取,舊版本為何勝一籌?好大程度是我個偶像柯德妮夏萍嘅功勞。

    回覆刪除
  6. 老師:絕對同意。

    基斯汀:謝謝你。

    叻仔大頭:謝謝你。

    師妹:又咁「喬」?始終覺得食大閘蟹係屋企食至過癮。我都忍得,你都要堅定啲。

    劉鄧:同老伴恩愛安享晚年係福氣,我都「鄧」佢地開心。《Sabrina》舊版我無睇過,當一部新戲睇無心理包袱,可能會好好多。

    回覆刪除
  7. 舊版好似無出碟,我都係在明珠930重做時翻睇,係黑白片黎,除了呢套,我另一套至愛便是羅馬假期。

    回覆刪除
  8. 唔係呀,尋日見 HMV 有呀,仲同福伯依套拍住擺。

    回覆刪除
  9. 係???
    咁我要去買番隻儲吓先~

    回覆刪除
  10. 要喇 ~ 除左依套,仲有一系列夏萍電影,$148 三隻,好抵。

    回覆刪除
  11. 好羨慕世伯伯母如此恩愛!
    祝伯母生日快樂,壽比南山!!

    回覆刪除
  12. 歐歐:謝謝你,父母親是老式人,感情比較含蓄,自從母親跌傷後,父親出入也扶持,又替她拿手袋,挺體貼呢。

    回覆刪除
  13. 意粉, 世伯伯母張相真係好溫馨...

    回覆刪除
  14. 可唔可以介紹下豆腐餃子 ? 好似好得.... 我就食過豆腐魚,真係魚... 好得...

    回覆刪除
  15. ayclui:當時我跟在他們後面好感動 ~

    broken_black:豆腐餃子是素菜,皮是豆腐,餡是豆苗碎,好味,我好鍾意;致於蟹粉豆腐餃子(我沒吃),皮也是豆腐,但餡是肉碎,妹妹說蟹粉汁好好味,但肉餡味道卻偏淡。豆腐魚係咪即係豆腐裡面有好多魚仔果啲?

    回覆刪除
  16. 套BeCool,好冇睇 ?
    我都有興趣想睇。

    回覆刪除
  17. galaxy:仲未睇呀,聽講係套 comedy,我諗應該幾過癮。

    回覆刪除
  18. 豆腐魚係一種樣衰衰的魚,魚肉好似豆腐,唔係新嘢,話係 Ningbo 有好多,食得 ! 你上次講天山雪蓮果,大陸係高价嘢,去年我食過,我覺得有 介棘味,得手!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。