2008年10月21日星期二

秋の果物

沒法去日本賞秋色,唯有多吃來自日本的水果安慰自己。

富士蘋果($28)、啤梨($28)
水晶梨($15)、富有柿($15)

這晚做了西芹炒田雞(合格)和煎雞翼(好吃),算是頗豐富的一頓。


意粉愛吃西芹
但自覺做得不夠好

這雞翼很易做但只能淺嚐
(做法請看這裡



23 則留言:

  1. 啤梨要 $28?巧貴啊!
    今晚我的飯後果是菠蘿同埋橙,好香甜~

    回覆刪除
  2. 唔貴 ~ 平過もも喎,上年係伊浜果間 Pension 食過好好味既啤梨,一直好回味呢。咦,今晚我都係食橙喎。^^

    回覆刪除
  3. 小浩然今晚去左日本食富士蘋果呀!希望佢帶D比姑姐食~~~

    回覆刪除
  4. 細路仔都有 term break 仲去埋日本,乜世界呀?

    老師通宵直落呀?

    回覆刪除
  5. 老師:小浩然讀國際學校?

    大頭叔:你都唔錯啫 ~ 老師梗係又午夜夢迥嘞,哈哈 ~~

    回覆刪除
  6. 桃就話季節限定冇計啫,廿八蚊個蘋果同啤梨超貴呀!
    我情願食水晶梨同富有柿lu~

    回覆刪除
  7. 師妹:咁既時勢,想/有得食就食喇,唔理得咁多,哈哈 ~

    回覆刪除
  8. d 餸賣相唔得,希望有內咸,得個4隻翼,唉 ! 一個人都唔夠啦!

    回覆刪除
  9. 唔,以我估計,果4隻雞翼咪就係意粉所指嘅淺嚐份量囉(d 雞翼果樣真係好得)...^^

    田雞好耐無食啦...又流口水添...

    回覆刪除
  10. broken_black:嘩 ~ 好尖銳 ~ 哈哈 ~ 身家縮水,餸菜份量都要縮水。

    ayclui:平時我地兩個人煮一味餸咋,四隻雞翼係加餸(雞翼好肥嫁,不宜多吃)。田雞一定要煮得好熟,用黎煮苦瓜都好好吃。

    回覆刪除
  11. 唔係喎,餸菜樣子很美味呢
    相信是意粉要求高而已

    回覆刪除
  12. 柿我就麻麻地,水晶梨卻是最愛!

    回覆刪除
  13. 歐歐:我對人無咩要求,不過對自己要求係幾高嫁,哈哈 ~

    薯 mug:我鍾意食柿多啲。

    回覆刪除
  14. 尋晚終於食咗個柿喇
    好清甜,不過塊皮真係唔食得。

    回覆刪除
  15. 這幾種生果嘅顏色拼合起來正是秋色~

    回覆刪除
  16. 大頭:我唔知邊套劇/戲睇過,個演員由樹度摘落黎就咬喎,哈哈 ~ 以色列既柿係可以食埋皮。除左「淋」柿,一定要揀硬身既,「淋」左就唔好買。

    基斯汀:又係喎。^^

    回覆刪除
  17. 我都覺得啤梨好貴, 田雞好多年未在家整過, 我怕麻煩.... 我發覺意粉成日整雞翼(同我一樣)...

    回覆刪除
  18. 我家主人最喜歡吃西芹,還懂得以味分辨外國貨同進口貨,有天我買不到美國西芹,便改用國產的,他一吃便知。
    日本水果太貴了,真捨不得買來吃~

    回覆刪除
  19. 貝拉:田雞好有益,整田雞唔麻煩,不過血淋淋左啲,我都怕怕地。

    劉鄧:哈哈,我同 Ming 哥一模一樣,唔單只要美國貨,仲一定要 BUD 牌至得。不過,冬天啲唐芹好好吃,我都好鍾意。

    回覆刪除
  20. 尋晚終於第一次食左個富士蘋果, 好香呀!
    富有柿今晚咬左一啖, 好好味! :P

    回覆刪除
  21. 堂主咁夜呀?啲生果擺晌雪櫃,一開就香到不得了呢 ~ ^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。