2008年11月29日星期六

星夜星塵

很久以前已親身經驗過,天氣越冷,星空便越發漂亮。

記得那天是 1980 年 12 月 31日大除夕,我和「紅磚」學院的同事下班後打過球、吃過晚飯,再到太子道明愛中心聽音樂會,之後才到西貢大坳門露營。

和 P(右)是同期,入職前已是校外課程同學
L(中)比我們遲一點點,三人被分派到同一部門,特別投契
〔1980 年 12 月 31日在「紅磚」校園〕

這晚星光璀璨,我們甘願冒著嚴寒捨棄營幕,套著睡袋躺在山坡上,漫天星宿近得像就在眼前,垂手可得,那景致是畢生難忘。

昨晚深夜回家,抬頭一看,滿天是燦爛星光,比這張在網上搜尋得來的相片要輝煌十倍以上。


今晚甫入黑,在南方看到兩顆明亮的星,不曉得是甚麼星呢?(後補資料:較大較亮的是金星,另一是木星)

以數碼相機全自動模式(5X)也拍得如斯光亮
現場的震撼感覺可想而知



有關觀星知識,請瀏覽天文台觀星樂



15 則留言:

  1. 黃昏時份, 晌維港上空都已經見到呢兩粒星, 用手機都影到, 不過出黎效果似係noise! ^^

    回覆刪除
  2. 手機影夜晚一定好多 noise,影依兩粒星如果用 night mode,唔用腳架就算坐係窗花度都一定會郁,所以要利用普通 auto mode 既快速先搏到幾張。

    回覆刪除
  3. 兩粒相連,大嗰粒現場睇應該有帶紅,如果有,佢係天蝎座嘅心臟,細嗰粒係尾

    回覆刪除
  4. 我尋晚離開娘家時都見到呢兩粒
    下面嗰粒大到我初頭以為係飛機之類嘅飛行物體。

    回覆刪除
  5. 鳴門:識睇星好叻啊!

    大頭:我好鍾意睇星,想過加入啲學會,不過好似人咁成日得個想字。

    回覆刪除
  6. 昨天我也見到它們呀!
    日本鄉郊的星星都好震撼架.

    回覆刪除
  7. 最有印象的星空是小時侯"被迫"跟外婆回鄉探親的暑假晚上
    真的好美好美...

    回覆刪除
  8. 老師:希望你心想事成,嘻嘻 ~

    小妹:每次見到靚靚星空都好感動,好想喊。

    歐歐:香港光害好嚴重,星空真係見一次少一次。

    回覆刪除
  9. 大頭:我從來唔會反對人地買手機,哈哈 ~~

    回覆刪除
  10. 咁你有冇電話畀我 trade in 呀?

    回覆刪除
  11. 暫時無喎,況且我唔會用落機呀 ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。