2008年11月30日星期日

夜遊(五)

這晚遊到大壩看星,我們帶齊裝備,期望拍幾張漂亮的照片。

這夜天氣回暖,站在大壩上不覺冷,天空有點霧氣,星很多但和前兩晚相比不算太亮,結果只有 Lumix DMC-FX520 能拍得幾張勉強見得人的照片,其他照相機拍出來只是漆黑一片。

1X

5X

5X
Taken by Lumix DMC-FX520
[Starry Sky Mode, Shutter Speed 60 sec]

馬鞍山(左)似乎有大型活動,燈火通明,噪音直衝過來,很是滋擾;反觀汀角路一帶(右)風平浪靜,恬靜如常。

Taken by Sony DSC-H9
[Twilight Portrait Mode]

12 月 7 至 16 日將是「雙子座流星雨」的週期,14 日(星期日)是高峰期,大家會去追星嗎?



13 則留言:

  1. 放大咗嚟睇又真係幾勁喎
    可惜我冇乜機會親自嚟現場睇喇~

    回覆刪除
  2. 大頭:得閒黎探下家姐咪得囉,三門仔果邊觀星應該都唔錯吖 ~~

    回覆刪除
  3. 遲下先喇,等佢地整好個天台先喇~
    佢地又改裝天台呀~

    哈,我呢轉個字詞驗證係 spati

    回覆刪除
  4. 今次流星雨喺正星期六日, 應該可以執幾件衫去做'露宿者'睇星啦~

    回覆刪除
  5. 大頭:睇一次少一次呀 ~~~ spati?即係點呀?

    ayclui:唔好期望過高喎,上次獅子座流星雨聽講無咩料到 ~~

    回覆刪除
  6. 成日覺得睇星係好浪漫嘅行徑,不過我鍾意瞓覺多d,hehe~~

    回覆刪除
  7. 師妹:點都唔夠人地著情侶波鞋浪漫啦 ~ 哈哈 ~

    回覆刪除
  8. 帥哥:好似勉強左少少喎 ~~

    回覆刪除
  9. 星期日呀?! 個日要去行山, 睇怕夜晚都挨唔到喇!

    雖然上次晌富良野唔算多星星, 不過民宿主人set好望遠鏡比我地睇木星(定水星呢?!)同埋月球, 真係令我好開心呀!

    回覆刪除
  10. 堂主:行山好吖 ~ 照計富良野睇星應該好靚,但我地果晚啱啱打風流雨無得睇 ~

    回覆刪除
  11. 駛唔駛搵我同你解解星像呀?

    回覆刪除
  12. 鳴門:梗係好啦,你真係識 ga?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。