2009年1月4日星期日

食得是福 @ 090103

週末是放鬆身心的日子,我們最愛悠閒地享用早茶。

這天很放肆,與 husband 分享了兩份美味甜品,感覺很幸福

天氣不錯,溫度不高也不低,感覺很好。


下午原來計劃整理北京遊的照片,可是先被可惡的 DVD 機作弄,折騰好一陣子才剛搞定,兩隻向來相安無事的無線滑鼠不知怎樣線路竟渾作一團,氣壞了我,最後唯有接受 husband 的意見,把其中一隻換成有線的。

很久沒用有線滑鼠,總覺沒無線的靈活



11 則留言:

  1. 新一年,新版面喎!
    花花相,你拍的?

    回覆刪除
  2. 只要跟喜歡的人一起
    假期就是平淡渡過都很幸福
    期待你的上京遊記呀

    回覆刪除
  3. 小米:我成日換版面嫁,花心嘛,哈哈。張相唔係我影,係網上下載既。

    歐歐:老夫老婦,平平淡淡就最幸福。我都好想快啲整,好驚唔記得晒 ~~

    回覆刪除
  4. 果然去飲早茶...^^
    咁早就食甜品?
    好同意你話-->老夫老婦,平平淡淡就最幸福
    (我唔要坐過山車...)

    回覆刪除
  5. ayclui:其實我地都係依幾年先至風平浪靜,可能我真係老左,收晒火 ~~ ^^

    回覆刪除
  6. {ayclui:其實我地都係依幾年先至風平浪靜,可能我真係老左,收晒火 ~~ ^^}

    睇到我噴飯,我都有同感!
    你今日超哂標喇~

    回覆刪除
  7. 劉鄧:學老師話齋,括出去喇 ~ 哈哈 ~ 我衰唔好老脾,成日俾氣身邊人受 ~~

    回覆刪除
  8. 除咗笑,我唔識點答你~
    難道這是獅子座的特徵?

    回覆刪除
  9. 劉鄧:獅子座有王者之風,係霸道啲(強詞奪理中 ~),但近年 quota 可能用晒,又無記性,轉頭就咩都唔記得晒 ~~

    回覆刪除
  10. 睇到噴飯 --> 哈哈...^^"
    意粉你係獅子座?? ME 2 喎~咁啱嘅?
    我以前喺公司受咗氣就返屋企發番出o黎...不過後來諗下屋企人無端端硬食一野又唔知乜事係好無辜嘅, 咁就改咗好多啦...

    回覆刪除
  11. ayclui:咁轎?哈哈 ~ 我覺得自己有時都既野蠻,尤其是對身邊人 ~ 我諗 quota 真係差唔多用晒 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。