2009年1月4日星期日

姊妹飯局 @ 090103〔鏞記〕

這天黃昏往大埔市中心買了有線滑鼠後,便乘隧道巴士到中環與姊妹飯聚,地點是大家早已約定的鏞記

劉鄧老師歷險歸來,自然有說不完的話題,邊吃邊談邊笑,兩小時多匆匆便飛走。


米芝蓮一星級食店
總是高朋滿座

皮蛋夾酸薑
好味道

招牌燒鵝
永遠不會令人失望

上湯浸釀豆腐
平平無奇

蠔油芥蘭
賣相與味道俱劣
是晚最失敗之作

西芹炒生魚片
西芹太少、魚味不足
魚骨也沒去清

禮雲子炒飯
口感乾爽但味道偏淡
灑上海鹽相當美味

合桃糊、陳皮紅豆沙
黑芝麻何首烏水雲糕
甜品不夠水準

以後來鏞記,還是專注吃皮蛋夾酸薑和燒鵝好了。

大家意猶未盡,把陣地轉移到鄰近咖啡店。


話匣子打開,接近午夜大家才依依惜別,打道回府。

這晚我是兩手空空手的赴會,卻是滿載而歸,謝謝各位姊妹。

~ 謝 謝 劉 鄧 ~


禮雲子炒飯因它才變得出色

總有一天到此一行

想起去年與老師去掘銀礦

~ 謝 謝 老 師 ~


可愛又有用的原子印

日本迪士尼新年郵票

日本迪士尼新年茶包套裝

終於見到比較完整的豬肉紙
謝謝老師的二哥!

返抵家中,安然保持原狀
但不消兩分鐘便全數報銷

~ 謝 謝 師 妹 ~

日本迷你蕃茄,美味しい



姊妹直撃:

Ellen 老師 ~ 給大頭的~~姊妹飯局@鏞記

Maymay 師妹 ~ 姊妹飯局{二零零九第一回}


22 則留言:

  1. 今次係~~櫻花蝦杏仁紙
    跟上次唔同呀!

    回覆刪除
  2. 黑芝麻何首烏水雲糕, 好似好補咁喎?!

    回覆刪除
  3. 老師:唔怪得陣味咁勁啦,不過得咁少,食唔真咩味喎,哈哈 ~~

    小妹:原則係,不過好細隻,補唔到咩野 ~

    回覆刪除
  4. 唔,好多手信啊...真幸福...
    日本迪士尼新年茶包套裝 --> 捨得用嘛?
    杏仁豬肉紙 --> 典解咁堅持要完整無缺呢?咁大塊好d難度啊 ~

    回覆刪除
  5. ayclui:哈哈,因為 完整 既係好大塊既,但因為好脆,好容易碎,上次都只係食到豬肉碎 ~ :p

    回覆刪除
  6. 鏞記甜品簡直失禮遊客呀!

    回覆刪除
  7. 燒鵝果然好掂~
    我食咗好多~

    回覆刪除
  8. 師妹:可能係我地咀尖啫 ~

    劉鄧:由開始做中環人到依家,食左幾十年,水準仲保持到,都算係咁啦。

    回覆刪除
  9. 我今次都第一次拎到るるぶfree呀!
    鏞記, 我唔去得, 食完一定有d味精反應: 面硬架! 不過佢個膶腸真係好得!

    回覆刪除
  10. 意粉姨~~
    咁要去買豬肉紙嗎?

    回覆刪除
  11. 我承應咀尖,打仗實餓死我先~^^
    我又要豬肉紙呀~~

    回覆刪除
  12. 老師,
    我唔要豬肉紙,我要上次隻肉乾得喇~
    其實我連係豬肉乾定係牛肉乾都唔係好知,因為成包俾屋企嗰個食哂~

    回覆刪除
  13. 小彭:鏞記啲師父點都勁唔過陸羽,未出門口個云精已經弗弗聲 ~~~

    老師:要呀,買番來派俾啲親友吃。^^

    師妹:我會遲你少少既,哈哈!豬肉紙,收到。

    劉鄧:肉乾,收到。

    回覆刪除
  14. 搬豬肉紙重辛苦過搬重物呢:-p

    回覆刪除
  15. 嘩!大家都咁厚禮
    有壓力添~

    回覆刪除
  16. 歐歐:我諗住寄宅急便。

    帥哥:同你講左敬辭手信啦,你唔駛送呀 ~~

    回覆刪除
  17. 成包豬肉乾,你得唔得架?

    回覆刪除
  18. 鳴門叔叔:好細包咋,唔知有無 50g ~

    回覆刪除
  19. 迪士尼郵票好靚呀~

    回覆刪除
  20. 基斯汀:大家都好有我心,超感慨!^^

    回覆刪除
  21. 去食米芝蓮一星食到自備鹽,真有點失禮呢!

    回覆刪除
  22. 溍爸:炒飯仲話係招牌野,不過,洒左幾粒鹽即刻好味晒 ~ ^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。