2009年4月1日星期三

這分鐘 掛念誰?


追 張國榮
曲:李迪文/詞:林夕/編:George Leong

這一生 也在進取 這分鐘 卻掛念誰 
我會說 是唯獨你 不可失去 
好風光 似幻似虛 誰明人生樂趣 
我會說 為情為愛 仍然是對

誰比你重要 成功了敗了也完全無重要 
誰比你重要 狂風與暴雨都因你燃燒

一追再追 只想追趕生命裡一分一秒 
原來多麼可笑 你是真正目標
一追再追 追蹤一些生活最基本需要
原來早不缺少
有了你 即使平凡卻最重要

好光陰 縱沒太多 一分鐘又如何
會與你 共同渡過 都不枉過
瘋戀多 錯誤更多 如能重新做過 
我會說 願能為你 提前做錯

一追再追 只想追趕生命裡一分一秒 
原來多麼可笑 你是真正目標
一追再追 追蹤一些生活最基本需要
原來早不缺少
只得你 會叫我彷彿人群裡最重要

有了你 即使沈睡了 也在笑



10 則留言:

  1. 大馬友大鷹鯧有買要趁手,唔係唔知第日仲有無咁靚咁大條ge魚供應~

    回覆刪除
  2. 劉鄧:真係可遇而不可求呀,不過我今朝買左餸喇,跟住幾日都唔煮飯,唔可以浪費食物嘛,唔係點會話痛苦唧 ~~~ >___<

    回覆刪除
  3. 最衰d魚唔留得啦,新鮮唔食隔夜就嘥晒lu~~

    好懷念哥哥啊!

    回覆刪除
  4. 今朝買咗餸就咪鬼再走入街市啦,見到心頭好唔帶得佢返屋企,又真係件幾痛苦ge事!我絕對明白你嗰一刻ge心情。

    回覆刪除
  5. 師妹:我番到屋企打開個雪櫃先醒起母親大人仲有條大眼雞魚飯晌樹 ~

    劉鄧:依排少左去大埔街市,今日其實係去附近換呔,不過無貨,所以走左上去食晏,食完仲幾早咪去(目及)下依期有咩正野囉,蛋家雞見水,直情係世紀大煎熬!

    回覆刪除
  6. 其實如果唔係每年定時定候啲傳媒提起,我都唔覺得 Leslie 同 Anita 已經唔晌度。

    回覆刪除
  7. 我仲好記得嗰晚八點幾睇新聞講話哥哥死咗
    新聞姐姐自己都唔係好信

    哥哥呢張相好靚仔啊!

    回覆刪除
  8. 大頭:我到依家都唔係好信。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。