2009年4月2日星期四

簡便晚餐 之 急凍水餃

沒有美味的宇都宮餃子,但一碗XX碼頭豆苗豬肉餃,怎樣也勝過啃麵包吧?

N 年前曾在XX碼頭吃過當時已很有名的車仔檔水餃
但感覺並非太特別

前一陣子在《鱔稿皇》看到一個處理急凍水餃的方法,趁這天不用做飯便試試看,感覺果然是好吃一點。

做法:從冰箱取出水餃,除去包裝袋,用乾毛巾蓋著置於室溫中 15 分鐘,然後放進熱湯中煮 5 分鐘便可吃(據說這樣處理過水餃皮不會裂開,我覺得口感也比較軟滑)。



9 則留言:

  1. 好多蔥花啊~
    我今晚又係食餃子喎, 不過我食淘X牌西洋菜豬肉餃子, 感覺上淘X牌的餃子皮比較薄, 好味D~ ^^

    回覆刪除
  2. 咁多學問嘅?
    我通常都係就咁放落啲水一齊滾,都 ok 吖~

    回覆刪除
  3. 下次我都試下先~

    回覆刪除
  4. ayclui:加埋芫茜仲正呀!我份人好老土嫁,蠔油要李X記、豉油要淘X、生油要X頭嘜、雞湯要XX生 etc etc etc,水餃就梗係XX碼頭啦 ~~~ ^o^

    大頭:對牛彈琴 ~ @_@"

    基斯汀:都係姊妹有 heart 啲 ~~~ ^^

    回覆刪除
  5. 我好少吃湯水餃,乜平時d水餃皮好易裂開架?

    回覆刪除
  6. 蠔油我用李緊記舊裝果隻,
    生抽用金顏A級,
    生油都係用豬頭嘜,
    雞湯好少用,間中會用史人生。^^

    回覆刪除
  7. 師妹:係呀,雪到啲皮乾晒,一加熱就好容易爆開。金顏(同其他牌子)都試過唔少,食黎食去都係淘X金標生抽啱 feel。

    回覆刪除
  8. 啊~我終於明白了!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。