2007年2月13日星期二

美食治療 @ 天勺

農曆年前最後一次到中環辦事,趁空檔在置地廣場蹓躂片刻,商場內放置了美麗的桃花。


近日身心皆不大康泰,決定進行一次美食治療,咨詢食家朋友,朋友提議我到 天勺



時間尚早,店內沒有客人,但因沒有訂座,只獲安排坐在吧檯末端。


不想動腦筋,選了おまかせ(每位 $750),任由師傅安排。

左口、魚 - 味道清甜,左口口感較爽

深海池魚 - 鮮甜

鮟鱇魚肝 - 口感像雞肝,但味道較清,也不覺腥

響螺 - 爽脆鮮甜

中拖羅、大拖羅 - 鮮軟肥美,但中拖羅有些筋

野生油甘魚 - 鮮甜

燒多春魚 - 夠乾身,很香口

不知是否過於專注於拍照,令師傅不悅,此時侍應小姐過來說不可拍攝,唯有把 SE 手機收起,改以 PDA 手機筆錄。

其他食物:

燒帶子 - 以香脆紫菜包著吃,很甜美;

池魚刺身 - 很新鮮,但味道不及野生的;

這時師傅說刺身已上完,會為我預備壽司,當時已頗飽,告訴他做三件已足夠。

海膽壽司 - 海膽很甜,好吃,美中不足是紫菜不夠脆;

三文魚籽壽司 - 魚籽晶瑩剔透,鮮味濃郁,可是紫菜也不夠脆;

燒拖羅壽司 - 拖羅肥美,口感軟滑,精彩;

蜆肉麵豉湯 - 味濃,熱騰騰的正好暖胃,也可去掉口中魚腥味;

漬物 - 蕎頭、牛蒡、銀杏、酸蘿蔔、柚子味蘿蔔,好吃;

果物 - 日本草莓,香甜,但只有兩粒不太滿足;

甜品 - 有數款口味雪糕供選擇,可惜不能吃。

開始時上菜很急很快,有點應接不暇,要求師傅減低速度,把拍子拖慢,才可吃得悠閒。

這頓吃得頗滿意,心情馬上好轉,治療總算見效。

20 則留言:

  1. 嘩!750蚊換來的心情,係香港我就唔捨得,去到日本都會o既!

    回覆刪除
  2. 左口、池魚刺身都喜歡。在香港,暫時還沒吃過「筋-free」的中拖羅。
    自動投降吃三件壽司?可惜,不跟肚皮對著幹也對。
    「上菜很急很快,有點應接不暇」:每次吃おまかせ都這樣子。有次在湖舟忍不住問師傅,助手說這是日本人習慣,讓客人有吃會席的感覺。孰真孰假,沒查證過。

    回覆刪除
  3. 哈哈,日日有食神,人人是食家!!!

    $750約12,000yen,我晌日本都唔捨得食...

    睇開飯.com,原來午餐都有自選壽司set,搵日試下先~~

    回覆刪除
  4. 巧貴啊!
    下次需要美食治療的話帶埋我去 ^t^

    回覆刪除
  5. 大雄:呢個價位好似o係日本都未食過 ...

    wordy:上次在孝勢食,好似無咁急,但那次幾個人,今次一個人,感覺可能會唔同。

    Roy 少:大家公認你係食家啦!哈哈!

    回覆刪除
  6. 大頭:對你呢挺年青才俊只係濕濕碎啫。

    回覆刪除
  7. 好高級的一餐! 攪到我好肚餓!
    不過都要祝各位情人節快樂!

    回覆刪除
  8. 貝拉同蝦子餅今晚一定會去食餐正野啦,happy Valentine's Day!

    回覆刪除
  9. 嘩!我都覺得好貴!
    不過掉轉腍,治療有效,而且這「診金」比甚麼專科收費更便宜,咁當然揀食啦!

    回覆刪除
  10. 說來有點玄,吃完這頓後,味覺好像回來了,今早吃 100 分早餐也覺得好味o左!

    回覆刪除
  11. 意粉,
    這是否便是「財散人安樂」呢?
    哈哈~~~

    回覆刪除
  12. 這餐价值不菲呢!鮟康魚肝我還未嘗試過,唔係度度有得食,和鵝肝有啥分別?邊種好味d?

    唔食得雪糕?係咪喉嚨未好番呀?

    味覺回來了?咁咪唔駛用蜂針針條脷囉!

    大頭:你巧為食啊,應該由你請我地呢d老人家至啱!

    回覆刪除
  13. maymay:

    鮟鱇魚肝味道清 d,口感比鵝肝硬少少,類似整白切雞既肝,但無油同肉味,鵝肝肥 & 味濃 d,但鵝肝已食到厭晒,無咩好感。

    治療過後,已好得八八九九。

    大頭後生嘛,成日要 d 大姐姐教訓佢至安樂。

    回覆刪除
  14. 我對柚子味的食品有偏愛~"柚子蘿蔔"好味!

    回覆刪除
  15. maymay~~
    柚子糖啱唔啱~~^o^

    意粉~~
    好豪華的一餐,
    今次我贊成大頭,
    下次需要美食治療的話帶埋我地去,
    應該會收到雙倍功效

    回覆刪除
  16. maymay:柚子味醃蘿蔔又真係幾好食。^0^

    Ellen:哈哈,美食治療係最後武器,唔可以亂用。^_^

    回覆刪除
  17. >> Roy 少:大家公認你係食家啦!哈哈!

    唔係化,仲公認添.....
    硬要稱"食家"的話,要晌之前加兩個字"唔識"先得喎~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。