2008年9月1日星期一

來自日本的驚喜 @ 味十味

上星期五,趁著出城辦事之便,相約快要開學的 Ellen 老師和剛獲發薪的大頭帥哥味十味聚聚。

吃吃喝喝談談笑,輕輕鬆鬆共渡三個半小時

這店晚市以供應串燒為主,店的面積不大,但座位不算太擠,只是關門時的聲響有點滋擾。這晚是小週末,店內高朋滿座,氣氛相當熱鬧,服務員態度友善,感覺很不錯。食物味道不俗,個人較喜歡的是牛舌和鴨胸。取價不便宜,但吃得高興舒服,也毋須太計較了。

這晚巧遇網友 Carmen & Jason 賢伉儷,世界果然很細小。


謝謝老師的手信!

這張 Hello Kitty 郵票與之前劉鄧送的一張是一套

九州限定 Hello Kitty 郵票
非常有地方特色



10 則留言:

  1. 可能你們坐近 bar 的四人桌吧,我可覺得二人座排得很密,幸好早吃早走,坐滿了人後很吵,也好避開鄰桌那男人的汗臭味

    薪水低,很多東西就沒試啊 ^_^

    回覆刪除
  2. 咦,乜個玻璃杯原來有 sapporo 粒星架,完全唔覺添!

    回覆刪除
  3. wordy:我地坐對住大門口果張枱,自成一國,坐得安安樂樂,係閂門聲有 d 吵耳。

    大頭:可能因為你坐對面囉,哈哈 ~

    回覆刪除
  4. 大頭杯飲品, 唔係用sapporo杯裝咩?

    我都幾鍾意間鋪和D野食~~居酒屋--梗係熱熱鬧鬧好啦!多幾個人,又可以試多D野食~~^^

    kitty郵票梗係靚!用心挑選喎!哈哈!

    回覆刪除
  5. 有人酒不醉人人自醉啩,哈哈。無錯,居酒屋係要嘈啲至有氣氛。

    再次多謝老師啦咁,嘻嘻 ~

    回覆刪除
  6. 第一杯 sour 完全唔覺有酒,點醉呀~~
    日本人嘈點都好過香港人嘈喇 ^t^

    回覆刪除
  7. 唔得喎,有種族歧視成份。

    回覆刪除
  8. 其實..我都唔係好覺間店好嘈啫!D日本人食野、講野都好斯文,好嘈咩?

    回覆刪除
  9. 日本人又唔一定斯文既,哈哈 ~

    我地坐果邊唔嘈,但去 toilet 果陣聽到外面好似好嘈。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。