2008年12月18日星期四

成績表(第二年)

謝謝各位朋友的支持!

較早時候看了吳日明的星野仙-博客炎上事件有感,很有共鳴,最近我的網絡世界也有點不平靜。

寫網誌超過三年半,一直視之為個人記事本,記錄生活點滴與哀樂。留言是作者與讀者間溝通的一種方式,是一個互動平台,就如和朋友聊天,感覺是輕鬆舒服、漫不經心的,所以只要不是惡意、意識不良或是用詞太粗鄙,我是無任歡迎的。留言多寡甚至沒有也不算甚麼,畢竟寫網誌的目的是為自己而非別人。

兩年前加入點撃率統計器,目的是在寫了一年零八個月後,想知道究竟有沒有人看,結果是出乎意料的正面,實是心存感謝。向來的信念是:每一下點擊都是瀏覽的朋友的支持、是對我的鼓勵、是一種額外收獲(bonus),除此以外,並無任何物質收益;我沒做假、沒刻意宣傳、沒打算招徠廣告、也沒意圖把貼文輯錄成書,只是高興起來可能會高調(或者說是得意忘形)一點;希望四方君子切莫介懷,多多包涵,感激不盡。


回顧第一年一年半


13 則留言:

  1. どう いたしまして。

    睇咗你《一年半》那篇,然後一路睇番你嗰排的 post,因為當期時沒有看啊~
    看你的貼文,永遠都有種很舒服很清新的感覺。
    加油啊!^t^

    仲有呀,有位艷星追蹤緊你呀!小心~

    回覆刪除
  2. 我都覺得寫BLOG係件幾好的事,除可與人分享樂/愁事外,我最喜愛看遊記呢!

    回覆刪除
  3. 我發覺寫blog及看別人的blog已慢慢成為了生活的一部份

    回覆刪除
  4. 都係嗰句,寫blog係要自己寫得開心兼寫得舒服,人地點睇係人家ge事,好似我咁,得閒無事摷番自己寫ge垃圾黎睇,乜某時某刻我做過呢啲咁儍ge嘢?乜解究有人陪我儍埋一份,肯同我呢個儍人搭訕~日子咪咁過囉~

    回覆刪除
  5. 寫blog用平常心就得啦,同朋友分享吓日常生活,不知幾咁開心!

    回覆刪除
  6. 兩年了嗎?48cm也快1年了,係時候要拎把呎度下溍溍高了多少囉!時間也實在過得真快....

    回覆刪除
  7. 大頭:些些!艷星我唔啱,哈哈 ~

    貝拉:遊記都係生活一部份嘛。

    薯嘜:唔睇唔安樂嫁。

    劉鄧:寫時有付出心思心意嫁,點可以咁踩自己?

    師妹:做人都係要平常心。

    溍爸:兩年係個 counter 既年齡。^^

    回覆刪除
  8. 意粉,做咩咁感觸呢?
    寫 blog 好喎,可以互相交流心得,傾下計都好開心o架...: )

    回覆刪除
  9. ayclui:唔係感觸,只係想講一啲心聲,明白既人自然會明白,嘻嘻 ~ 咁你究竟有無寫卜唧? ^^

    回覆刪除
  10. 有呀, 歡迎你去果度坐下 ~ ^^
    (click 下我個名就去到o架啦 ~)

    回覆刪除
  11. 原來 ayclui 都係博客 ~ ^^ 要抽時間好好欣賞下你啲花花 ~~

    回覆刪除
  12. 我向來任性,別人喜歡留言不留言或怎留言都無所謂,反正寫開日記將之變成網上版,又可同朋友分享,都幾好丫,日本人點解鞏恐怖?真係驚驚....

    個counter會count埋自己瀏覽果份架喎,所以我以前整過又刪左,我驚原來嚟嚟去去都係count緊自己,不過又心思思想整返~

    回覆刪除
  13. 基斯汀:我覺得最理想係百花齊放,各適其式,同埋互相尊重,自己做好自己果 part。日本人不嬲都有啲奇怪,文化差別嘛。我用緊依個 counter 有得 set 唔計自己既 hit。^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。