2007年1月27日星期六

新玩具 @ 20070127

今天在一眾有識之士協助下,完成了 PDA 手機上網和收發電郵的功能設定,首個瀏覽的網站,當然是自家地盤。


之後,成功發出了第一個電郵,很有成功感。

27 則留言:

  1. 你用的是什麼plan上網?

    回覆刪除
  2. 現在嘗試階段,暫用 Smartone 的 GPRS 用量組合,在辦公室或在家可用 Wi-fi。

    回覆刪除
  3. 用GPRS的速度OK嗎?我那部係當HSPDA沒signal時會跳到GPRS,例如係公司入電梯,地鐵金鐘過尖咀等都會咁。雖然係變成比快錢但得慢速用,但作為替代性都ok!呢兩個速度的無限月費相差3倍架嘛!如果成日轉到GPRS,蝕死...我呀!

    回覆刪除
  4. 用 GPRS 梗係無寬頻快啦,但係我主要係收發 email,都可以接受住先,以且有 wi-fi 既地方就唔會用 GPRS。

    HSPDA = 3G Data?係咪好快嫁?Smartone GPRS 冇無限上網 plan(同事話係 People 係百零蚊),3G Data 就有 $488 一個月,巧貴呢!

    回覆刪除
  5. 您的blog 好有趣呀, 成日有機會周圍去, 睇倒都好開心...

    回覆刪除
  6. 意粉~~

    有一個難題想請教~~
    我在網上訂了東橫Inn酒店,
    之後會收到他1個預約訊息來我e-mail,
    那麼,我要怎樣做呢?要確認嗎?
    到時直接往酒店取房間嗎?

    回覆刪除
  7. 搶答!
    只要列印那個電郵帶去check-in即到!

    回覆刪除
  8. 劉鄧~~

    給你100分兼1個貼紙獎勵~~

    回覆刪除
  9. ellen 去日本呀,羨慕死人!

    意粉,你有得用 wifi 真好,我決心要在夏天前買部 notebook !

    回覆刪除
  10. 買notebook?唔該幫我揀埋一份!要方便帶去旅行嘅!

    回覆刪除
  11. HSPAD被人叫作3.5G,係以WCDMA架構來發展的。暫時最高係3.6MB,但838pro和CSL暫只能用到1.8MB,3和SMV都有3.6MB的了,之前電訊展,PCCW出過7.2MB的示範添!

    月費呢,CSL無限plan,幾多錢唔好提喇,我只希望係錢搵錢填返呢個開支喇!

    回覆刪除
  12. 有同事都買左呢部, 不過好不幸地已經成為其他同事輪流玩樂的新玩具!! ^0^

    回覆刪除
  13. 題外話,今日日圓好低,大家有冇趁低吸納呢?
    我自已$6.419入左少少。

    回覆刪除
  14. ken:謝謝你。

    Ellen:第一次住東橫 Inn?可考慮入會播。

    大頭:以你既實力,幾時買都得啦!

    劉鄧:帶去旅行,一定要輕!

    大雄:錢搵錢直情正啦!

    泰利:你個同事都好大方啫,哈哈!

    maymay:我去山陽前日元低o個排已經分段吸納左唔少,再去兩次都未用得晒,依家幾低對我都無咩吸引力。 

    回覆刪除
  15. 有了新玩意是否方便了很多呢 ^^

    回覆刪除
  16. 貝拉:是呀,現在去 short trip 可用 PDA Phone 收發 email,不用帶 notebook 也不怕失去聯絡。

    回覆刪除
  17. 我係第3000個瀏覽者,有冇獎架?
    (見到003000個感覺幾得意,真係好似中咗獎咁!)

    回覆刪除
  18. 恭喜 maymay!Hello Kitty 同 Doraemon 啱唔啱心水?

    回覆刪除
  19. 我貪心,我要等10000先至黎領頭獎!

    回覆刪除
  20. maymay:好呀!到時送你一份大禮物!

    回覆刪除
  21. 意粉~~
    絕對第一次住東橫Inn
    一定入會啦!
    今次一住就住6天啦!

    大頭~~
    今次去日本毫無準備,
    朋友仔們要玩東京,
    未陪下大家玩之餘,兼避年 ^o^

    回覆刪除
  22. 還有~~
    我都想買部notebook喎!

    回覆刪除
  23. Ellen 你就好啦!如果 notebook 要帶出街,最緊要搵部輕身既。

    回覆刪除
  24. 日本品牌的設計精美又輕巧
    但價錢較貴
    要看你的 budget 呢

    回覆刪除
  25. budget 當然不要太貴
    但個人喜歡~~機身要白色

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。