2008年7月22日星期二

大暑日〔焼きうどん〕

午飯是炸醬麵 & 紫菜墨魚丸
終於在吉の島超市買到傳說中的柚子酒
再到健康工房買冬瓜水應節

這天很炎熱,但天空很藍很美

晚上做了炒烏冬,吃得很飽
做法和焼きそば大致相同



10 則留言:

  1. 大熱天大吃大喝就最好!
    我好鍾意呢隻菇,呢期吉吉島賣得好平!

    回覆刪除
  2. 柚子酒咩味呢?試過形容來聽下啦~

    最近天咁藍,黃昏時候的藍調就更美喇!

    回覆刪除
  3. 大頭:原本想買既金菇唔靚先至轉軚買本菇,大熱天點大吃大喝呀?

    基斯汀:唔知幾時至會試,嘻嘻 ~ 睇住薯嘜既報告先啦。

    回覆刪除
  4. 呢隻柚子酒我响一田試飲,好香,好好味!不過果日攞住好多野,所以冇買。

    我尋晚食湯米粉,飲綠豆糖水。

    回覆刪除
  5. 呢款柚子酒我都飲了2瓶,搵緊些新味道!

    回覆刪除
  6. 師姐今日食左乜雪糕?
    我啱啱食左杯"哈緊打"rich milk,勁滑呀!

    回覆刪除
  7. 我今晚經過健康工房
    買咗樽綠豆蓮子露
    一般咋~~

    回覆刪除
  8. 師妹:柚子酒熱潮過左,所以易買左。我食左 Mango & Passion Fruit,味道幾濃亦幾滑。

    薯嘜:試下もも啦。

    大頭:又話病仲飲凍野?健康工房我多數買三冬茶同,以前 d 銀菊露都幾好,但越黎越淡所以唔買 lu,小暑同大暑飲既荷香冬瓜薏米水都幾香吖。

    回覆刪除
  9. 支柚子酒個人覺得麻麻地,同牌子既桃酒我就幾鍾意~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。